luni, 3 iunie 2013

La patru paşi de infinit

La patru paşi de infinit

Notă: A fost o "nefinalizată" pe care am conceput-o acum un an şi pe care m-am hotărât să o public. (Precizare: imaginile următoare sunt publicate de diverşi autori şi au circulaţie în Tagged&hi5)
@@@ ### @@@
Desigur, a scrie ceva pe bloguri,
absolut orice, este o practică uzitată de cei care vor Comunicare. A o face însă într-un mod atractiv, atrăgând comentatori fideli, este nu doar o Artă. Trebuiesc respectate nişte reguli de bază. Reguli pe care însă nu ţi le împărtăşeşte nimeni. Criterii de comparaţii - utile parţial - găseşti înscriindu-ţi Blogul în tot felul de Liste, care se ocupă de "catalogări", mai mult sau mai puţin controversate. Un exemplu de astfel de Listă, este foarte cunoscuta ZeList, de unde - în mod cu totul personal şi neajutat de nimeni - poţi trage uşor nişte învăţăminte pe care - cu spirit competiţional - le poţi pune în practică! Singur!
 
Încerc acum o revenire la Blogurile mele, pe care le-am cam părăsit, captivat fiind - la modul foarte serios - de Tagged. Orice "ieşire" din acea zonă - mie personal - mi-o numesc "Evadare"! Inventivitatea care mă caracterizează de când mă ştiu, mă ajută să-mi dau seama, să analizez oportunităţile, să triez, să aleg, să revin, să continui şi, poate ... chiar să creez. A jongla cu cuvintele nu este o "treabă" la îndemâna oricui, căci atenţia cuvenită pentru evitarea conflictelor - care oricum se iscă - creşte şi creşte exponenţial cu creşterea în volum a Textului ce urmează să-l faci public! 
De aceea, varianta PILULELOR - care probabil deja există pe Firmamentul Blog@Nonstop - mi se pare cea mai necesară momentului meu actual!
 
Viaţa este un mare JOC! În care toţi sunt - volens~nolens - jucători! Există deci ... "Regulament" care musai trebuie respectat, în caz de fair-play! Odată intrat în joc, fiecare participant este în primul rând, pe cont propriu, de la început şi până la sfârşit. Apoi, după dorinţă şi afinităţi, ne alcătuim propriile echipe, după ce mai întâi ne ataşăm la tot felul de alte echipe (team), pentru căpătare de experienţă!
 
Deşi voi apela sine die la Prietenii mei din Virtual - aceste Pilule vor fi "împrumutate" din schimburile ocazionale de păreri, în special prin intermediul Mesajelor -, voi păstra Confidenţialitatea, inclusiv pentru mine, deci SĂ NU MĂ ÎNTREBAŢI de celălalt partener de Dialog, dar, vă rog să păstraţi o credibilitate crescută, căci nu-mi voi permite în nici un fel, alterarea TEXTULUI, păstrându-l aşa cum a fost el iniţial!
 
Despre faptul că vor fi sau nu interesante aceste Pilule, de dumneavoastră va depinde, însă ... VĂ INVIT la o amplificare (anticipată, iată!) prin propria contribuţie a fiecărui cititor, aplicând cu plăcere şi îndârjire un Comentariu, ori chiar mai multe LA FIECARE PILULĂ! 
~
Cornelius, :)
Citate preluate din Tagged&hi5:
♥ Prietenia  este o floare rară, ce se poate învăţa la şcoală.
♥ Dar dacă nu ai învăţat ce înseamnă prietenia înseamnă că nu ai învăţat nimic.
♥ Când nu mai am putere închid ochii şi realizez că prietenii mei îmi sunt energia mea. Degeaba eşti înconjurat de atâta lume când ..., atunci când simţi nevoia de o vorbă bună, de un sfat, de o îmbrăţişare, de un PRIETEN, te trezeşti că eşti singur!
♥ Când treci printr-o perioadă proastă, adu-ţi aminte că există Cineva în cer care te iubeşte şi are grijă de tine şi cineva pe pământ căruia îi pasă de tine - eu sunt acela.
♥ Prietenia este un ocean pe care mulţi ar vrea să-l traverseze, însă majoritatea se îneacă înainte de a ajunge la celălalt mal
♥ Nu rupe firul unei prietenii pentru că chiar dacă îl legi la loc, ... nodul rămâne.
♥ Adevărata prietenie este asemenea unui trandafir: nu-i realizezi frumuseatea până ce nu se ofileşte.
♥ Vorbe dulci sunt uşor de spus, lucruri drăguţe sunt uşor de cumpărat, dar oameni de treabă sunt greu de găsit, viaţa se termină când tu încetezi să visezi, speranţa moare când tu încetezi să crezi, dragostea se termină când tu încetezi să mai ţii la cineva, prietenia se sfârşeşte când tu nu mai împarţi, aşa că împarte cu cine crezi că îţi este prieten, să iubeşti fără condiţii, să vorbeşti fără intenţii, să dăruieşti fără motive, să ţii la cineva fără explicaţii, e inima adevăratei prietenii; Dumnezeu să îţi dea un curcubeu la fiecare furtună, un zâmbet la fiecare lacrimă, o binecuvântare la fiecare pas şi un răspuns la fiecare intrebare
♥ Toti aud ceea ce spui. Prietenii ascultă ceea ce spui. Dar cei mai buni prieteni ascultă şi ceea ce nu spui. Nu poţi lega prietenia în lanţuri, ea însă te leagă...!
♥ Cînd îti vine să plîngi, adu-ţi aminte de clipele în care zîmbeai;.... cînd simţi că viaţa nu are nici un rost gîndeste-te la cei ce mai au doar o zi de trăit,.... cînd simţi că vrei să mori gîndeste-te că alţii ar da orice să trăiască... ...iubeşte-ţi viaţa şi mai ales prietenii ... ... ... . Totuşi, dacă o vei face, CINEVA AR PUTEA SĂ ZÂMBEASCĂ! --- PRIETEN ESTE ACELA CARE VINE CÂND ALŢII PLEACĂ! --- un trandafir frumos, îşi schimbă mereu faţa ..., o prietenie adevărată, rămâne toată viaţa ...
♥ Bunătatea este infinită pentru aceia pe care noi îi considerăm prieteni ... Există totuşi prieteni care ne oferă la rândul lor aceaşi bunătate şi aceia sunt adevăraţii PRIETENI!

♥ Un prieten e greu de găsit, dificil de părăsit şi imposibil de uitat ...
♥ Dacă îţi faci prieteni ~ fie ei şi virtuali, nu  ţi-i faci  pentru o secundă, un minut, o zi, o oră, o lună, ci pentru tot  restul vetii tale, aşa că gândeşte-te bine când dai acceptul cuiva pe monitor!
MII DE MULŢUMIRI!!!
~
Luminiţa / - Un început  de săptămână  superb!  

http://www.tagged.com/profile.html?uid=5449767290 ~ fragmentul face parte dintr-o postare/Comentariu, gasita aseara (4 Iunie 2012) la Profilul http://www.tagged.com/profile.html?uid=5438699986 [domnul Portik A (Istvan)], trimisa/primita in jurul orei 11:00 AM 
Imagini flori:
a
a
a
a
a
a
a
a
a
Prima Postare
A
a Ne oglindim, unii altora ... nemărginirea din noi! (partea 1)

Prietenia  este o floare rară, ce se poate învăţa la şcoală.
Dar dacă nu ai învăţat ce înseamnă prietenia înseamnă că nu ai învăţat nimic.
Când nu mai am putere închid ochii şi realizez că prietenii mei îmi sunt energia mea. Degeaba eşti înconjurat de atâta lume când ..., atunci când simţi nevoia de o vorbă bună, de un sfat, de o îmbrăţişare, de un PRIETEN, te trezeşti că eşti singur!


PRECIZARE: autor - IPATE LUMINITA, http://www.tagged.com/profile.html?uid=5449767290 ~ fragmentul face parte dintr-o postare/Comentariu, gasită aseară (4 Iunie 2012) la Profilul http://www.tagged.com/profile.html?uid=5438699986 [domnul Portik A (Istvan)], trimisă/primită în jurul orei 11:00 AM

Mă voi rezuma doar la redarea textului, căci imaginile şi finalul nu apar, în încercarea mea de "Redirecţionare" ~ Cornelius, :)

A
a
b
B
### @@@ ###
"A fost o "nefinalizată" pe care am conceput-o acum un an şi pe care m-am hotărât să o public."
La aceasta - deja imensă postare - adaug o idee şi mai veche, imposibil de pus în practică:



A-Vis IDEE
Update până la postarea următoare:
Traseu: Cele mai frumoase flori! (dardindar); Google inspiră schimbarea Yahoo! Mail: utilizatorii trebuie să accepte să le fie „citite“ mailurile de către Yahoo!; Agasant !; a; a;
de citit
: a; a; a; a; a; a; a;
~
Alţii: a; a; a;
de citit: a; a; a; a; a;
~
am citit: a; a; a; ...
am vizionat: a; a; a;
altele: a; a; a;
~
Dicţionar: a; a; a;
dicţionar: a;

Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a
Şoapte din Oglinzi:
1)
RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪ 2) a 3) a ... n) a
[@]%[@]%[@]
Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :) ~
ARTICOLE:
NING:
1) ale mele: a; a;
2) ale prietenilor: a; a;
3) ale altora: a; a;
4) Grupuri: a; a;
Facebook: a; a; a;
Alte reţele de socializare:
a) la mine:
b) la ceilalţi:
c) Grupuri:
Forumuri: a; a; a;
Colaborări: a; a; a;
Alte aplicaţii: a; a;
~
RECOMANDĂRI:
http://diacritice.opa.ro/; a; a;
~

La patru paşi de infinit
La patru paşi de infinit 
~
Cornelius, :)

Niciun comentariu: